Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Royal Grill Express. Meer weten? Ontdek meer
pascalle
15 jun 2026 om 18:50
bestelde patat bij mn menu maar kreeg rijst helaas. normaal gaat het altijd goed dus idk waarom nu niet. verder was het eten top zoals altijd. hier hartjes voor minimaal recensie text
marcel
8 jun 2026 om 6:42
gewoon goed
CWCP
6 jun 2026 om 19:04
De zoveelste keer te laat en nu was het eten ook nog koud. Dit was de laatste keer Royal Express
louis
31 mei 2026 om 10:29
het eten was prima. alleen miste de bestelde sausjes. en had een lachmacun met vlees besteld deze kreeg ik zonder vlees. contact proberen op te nemen. hellaas werd de telefoon niet opgenomen.
Louis
25 mei 2026 om 21:07
Bestelling gekregen zoals bedoeld. Eten was goed van smaak en goed op temperatuur. alleen dit keer moesten we 2 uur wachten op bezorging. Wellicht Pinksteren drukker dan verwacht. Het eten maakte alles weer goed.
Hellen
22 mei 2026 om 9:33
lekker
Dynah
19 mei 2026 om 19:08
maaltijd smaakte goed, alleen zat er niet veel vlees aan de kalfsribben
Luus
15 mei 2026 om 22:12
Biefstuk was taai, de saus mega zout. De friet slap. Nooit meer! Vroeger was het beter.
Bram
14 mei 2026 om 3:04
Extreem lekkere kip! Gunstige porties ook
Roy
13 mei 2026 om 20:26
goed eten, echter miste de bijbestelde ui op mijn pizza